15 DAGAR

Kategori: 15 DAGAR / 15 Februari, 2014 - 11:52

Alla listor var så hemskt töntiga att jag plockade ihop några egna dagar som är helt okej. Jag har alltid misslyckats med såna här förut så vi får se hur det går. 

 

Dag 1- Självporträtt och 10 fakta om mig

Dag 2- Favoritbloggar

Dag 3- 5 Låtar som har en speciell mening för mig

Dag 4- Mitt dagliga smink och hudvård

Dag 5- Tre år sedan

Dag 6- Tio saker jag vill göra innan jag dör

Dag 7- Vad jag vill göra i framtiden

Dag 8- Min sport

Dag 9- Tre saker som har en speciell mening för mig

Dag 10- Mitt mål för 2014

Dag 11- Det jag mest nöjd med mig själv

Dag 12- Vad jag hade på mig idag

Dag 13- Fem resor jag har gjort

Dag 14- Favoritplats

Dag- 15- Spelningar och konserter jag varit på

 



Kommentera något snällt här:
Kom ihåg mig?
-

Din Blogg/ Hemsida:

Kommentar: