DAG 3

Kategori: 15 DAGAR / 15 Mars, 2014 - 20:13
5 låtar som har en speciell betydelse för mig.
 
Markus Krunegård – Lev som en gris dö som en hund
Min och storasysters låt enda sedan vi såg Krunegård på Spegeln, en så himla härlig Krunegård "klassiker" som väcker så mycket minnen.
 
Coldplay – The Scientist
En sån där låt som jag tror betyder något för alla. Oftast något personligt, iallfall för mig, så jag lämnar det så här.
 
 
Brandy – Right Here (Departed)
Blir så känslosam av denna låt att jag inte vet vad, har inget speciellt minne men den är bara viktig.
 
 
Håkan Hellström – Du kan gå din egen väg
Denna låt är mitt allt, helt enkelt. Bara helt magisk.
 
 
Robin Stjernberg – You
Hade både fjärilar i magen och dansparty med Jossan till denna underbara låt förra året, denna låt får mig alltid att le.
 
 IdkIdkIdk



Kommentera något snällt här:
Kom ihåg mig?
-

Din Blogg/ Hemsida:

Kommentar: