ÅRETS FRISÖR

Kategori: UPDATE / 09 Maj, 2014 - 14:00
Hej!
 
Mycket har hänt sen vi senast pratade(eller sedan jag skrev till mig själv, och möjligtvis mamma), helt plötsligt fick jag en medelmåttligt intressant vardag en stund och jag var bara tvungen att skriva om det!
 
Iallfall har jag lämnat ute från bloggen i runt två månader att jag fick erbjudandet att vara hårmodell i en tävling som kallas Årets Frisör, eftersom jag inte visste om det skulle bli av. Men nu är det klart och jag har pinats i ett stort antal timmar för att nu ha fabulous platinablont kort hår, älskar det! Jag ska bli fotograferad till detta imorgon och så just nu är jag jättenervös haha. Tyvärr kommer jag inte visa några bilder från fotograferingen eftersom min frisör kan bli diskvalifiserad. Men jag tänkte ta några bilder "bakom kulisserna" så ni får hänga med lite, haha.
 
 Osminkad
Min gamla och nya hårfärg, skillnad va? 
 
Jag vill också lägga till att jag har dansuppvisning på folkets hus i Sandviken på Söndag för alla som vill komma och kolla, gratis klockan 1 och 3! Puss.
 
Peace – Lovesick


Kommer du färga tillbaka det sen?? :)

Svar: Nej det tänkte jag inte göra :)
Sofia Rydhard

2014-05-09 // 19:52:04

Åh älskar din frisyr! Ska också klippa så hade jag tänkt, nu är jag helt övertygad om att jag ska klippa så! Du passar verkligen i det (:

Svar: Va kul att jag kunde hjälpa till! Och tack, kram!
Sofia Rydhard

2014-05-10 // 12:14:17

Kommentera något snällt här:
Kom ihåg mig?
-

Din Blogg/ Hemsida:

Kommentar: